tisdag 16 mars 2010

81 dgr kvar: Socialt tidseffektiv

Lång dag.
Satte mig vid datorn 7:30 och landade hemma strax före 23.
Ingen träning alls.
Situationen känns helt ok ändå, vilket givetvis beror på att jag om en vecka sitter i New York och dricker min espresso (sol och 17 grader).
I det läget verkar det rimligt att i alla fall försöka spela socialt kompetent och umgås med vänner och bekanta innan avresan.
På dagens långlunch (2 tim 15 min) lyckades jag träffa Bio-Jonas, HNKY och Hugo för lunch, för att sedan fortsätta till kaffe i Östermalmshallen med bro och sis. Hugo gillade frukt i armhöjd, att springa på lutande plan och skrika åt älgtroféer.
Efter eftermiddagspasset med näsan i excelarket synkade jag promenaden till Slussen med Mie och Stella. Kul att se sitt barn i vaket tillstånd.
Avslutade i Märsta med handbollslagets träning. Det var faktiskt sista tillfället jag är på plats. Åtminstone för den här säsongen. Sista matchen på lördag.
Sen var dagen slut. Alldeles för snabbt. Att-göra-listan är knappt kortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar