måndag 18 oktober 2010

Mer jobb

Eftersom jag inte har tillräckligt att göra så har jag lagt till lite mer jobb.
Annars kan det ju ta slut!
Det känns rimligt att "redovisa min uppdrag" på bloggen.

Förutom att skriva klart min avhandling, disputera, bli klar, klippa mig och skaffa mig ett hederligt jobb så fortsätter jag med att hjälpa en del folk med träningsupplägg. Multi-Mike fick svara på frågor i ett gästinlägg, och jag tänkte att jag skulle fortsätta och låta lite fler atleter redogöra för sina upplevelser.

Nytt uppdrag: Adjunkt (= lärare) på GIH på halvtid.

Nytt uppdrag: Fystränare för handboll - Spårvägen HF, elitserien damer. Spännande ungt lag med en riktigt bra tränartrojka. Laget fick kvala sig kvar i högsta serien förra året, men nu är målen högre.

Fortsatt uppdrag: Det verkar som att jag får fortsätta jobba som fystränare åt handbollslandslaget F92-93 även de kommande två åren.

Och så lite föredrag och skrivaruppdrag att krydda med.
* Som jag nämnde i nåt tidigare inlägg skriver jag på en artikel om maran under två timmar som ska till SvD-Petra och Idrott & Kunskap.
* Eftersom jag är och hälsar på Prof Tabata så har jag lovat Idrott & Kunskap att skriva en grej om det också. Dessutom blev jag kontaktad av Fitness Magazine som ville ha lite hjälp med att intervjua professorn till en artikel i deras tidning.
* 11 nov ska jag prata multisport i Göteborg för Idrottsmedicin Väst.
* 20 november ska jag prata konditionsträning på Friskisdagarna.

Sen är det jul och då ska jag sitta helt still och moffa sill och ischoklad!

1 kommentar: