fredag 18 juni 2010

Skärgårdsasket

Träning? Nae...
"Jag e nöjd" som Lasse Lagerbäck sa efter första förlustmatchen. I nästa inlägg ska jag gnälla på domar'n.
Körde lite ryggrotationer och situps på boll i tisdags.

Sen drog jag till skärgår'n ons-fre och gömde jag mig på hemlig plats för att skriva.

Relativt asketiskt. Fick en hel del gjort. Korrekturade sista versionen av pretto-artikeln "Vad vet vi idag om konditionsträning?" till nästa nummer av Svensk Idrottsforskning, SvD-Petra hade frågor på temat hur mycket man kan förbättra sig till nån tidningsartikel, men produktiviteten på forskningsartiklarna är ändå lite för långsam...

Dagens låttips är "Me & You" med She & Him. Textraderna:
You gotta be kind to yourself
(Badadada Badadada)
You gotta be kind to yourself
(Badadada Badadada)
You gotta be kind to yourself
(Badadada Badadada)
You gotta be kind to yourself
(Badadada Badadada)
slår det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar