torsdag 25 februari 2010

100 dgr kvar: Babysim

Sista chansen.
Jag har haft "Hinner inte nu. Jag går med nästa vecka." som standardsvar angående Stellas babysim. Idag var det sista simdagen. På andra kursen...
Mitt val var att antingen träna själv eller bada med barnet.
Således låg jag och bubblade under vattenytan i en pissljummen meterdjup pool med andra nyblivna föräldrar som hade flytkuddar inopererade i buken.
Men det var mysigt, och jag tror det är bra och viktigt för Stella att känna sig bekväm och säker i vatten.

Dagens icke-träning blev endast 15,6 km transportcykling, teknikknäböj (3 x 10 rep), dynamisk hamstringsstretch (2 x 2 ben x 10 rep), och promenad labbet-Slussen.

Idag kom tidskriften Fitness Magazine:s marsnummer ut. Jag intervjuades angående bloggen, livspusslet och projektet (se inlägget 144 dgr kvar) så därför skickade det ett ex hem i brevlådan.

När jag satt framför datorn på labbet vid femtiden fick jag denna bild i ett MMS med texten "Klappa pappa."
Ähh, kom igen nu, va! Så illa är det väl ändå inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar