måndag 15 februari 2010

110 dgr kvar: Jelly Beans

Något av en mellandag.
Labbarbete i form av pappersexercis enligt standardprocedur.
Idrottsmässigt gällde transportcykling 16,4 km samt planering av veckan och helgen. Anmäld till SM marathon 50 km skridsko i Orsa på lördag. 4,5 timmar i bil. Enkel resa. Lite drygt. Frågan är om jag sedan orkar köra Sollentunaloppet 42 km på söndag. Eftersom jag tränar så lite är det osäkert om jag pallar två dagar i rad. Också osäkert om jag pallar att ladda om mentalt.
Ähh, skärpning. Jag kör båda. Stannar i Falun på fredag kväll och passar på att hälsa på en gammal tränarkollega.

Frida berättade att man i träningsbloggvärlden förväntas presentera veckostatistik över löpta kilometer, antal pass, och sånt. Yeah, right... Skulle inte tro det, va. Det räcker med mina månadstester, och tillhörande högst teoretiska beräkningar över hastigheter och tider. Statistik får jag så det räcker på labbet. Dessutom skulle det ju inte bli speciellt mycket att presentera...

Dagens good shit var jelly beans. Kan det bli bättre än "Jelly Belly - The Original Gourmet Jelly Bean - 20 Flavours"?

2 kommentarer:

  1. Aha, är det hos dig hon huserar. Hälsa Frida att hon börjar blogga. Det finns försvinnande lite vettigt att läsa. Speciellt av det tjejer skriver...

    SvaraRadera