tisdag 10 augusti 2010

12/39 dgr kvar: Alternativ träning

När jag utom allt tvivel borde ägna mig åt att samla meter, både löpandes och på inlines, gör jag då det?
Nej, för bövelen! Jag har kört alternativ träning.

Lilla barn håller koll från båten.

De senaste två dagarna har jag tryckt in vattenskidor (egentligen skida eftersom man åker på en), wakeboard och klättring (inomhus).

Nisse pekar på det kluriga grisgreppet som sög all power ur underarmarna. Revansch!

Jag jobbade i alla fall på inlinesförmågan genom ännu en formningsomgång i ugnen igår, och idag blev det en 34 min-runda där det tog 21 min innan fötterna gjorde ordentligt ont. På positiva kontot skrivs in att det aldrig gjorde gråt-ont.

1 kommentar:

  1. Tack för igår,
    idag fick jag kramp i underarmen när jag skulle skruva av kapsylen till juicepaketet på morgonen. Fet och klen är tydligen en ogynnsam kombination vid klättring.

    SvaraRadera