söndag 6 november 2011

9 tim kvar: Track My Runners Online

Nu är det dags.
Vi har käkat middag och strukturerat morgondagen. Vi lämnar lägenheten 6.15 och Olof kör mig till starten. Jag kommer att vara klädd i en tjock morgonrock för att hålla värmen. Supporterteamet kommer att hänga vid korsningen 1st Ave  90th St, för att sen kuta till 40km-markering i Central Park.
Jag fick smaka en klunk vin idag, under förutsättning att jag springer under 2:55. No pressure...

För den som vill så ska det gå att följa löpares framfart live på maran hemsida under fliken Track My Runners Online. Starten går kl 15.40 svensk tid och jag har nummer 2771.

Sov gott

1 kommentar:

  1. Även om du missade ditt upsatta 2:55 mål så klarade du ju galant 3 timmars gränsen. Grattis till en fin insats. Själv har jag inte sprungit en meter sedan halvmaran pga en lunginflataion och sedan förkylning.

    Tomas

    SvaraRadera