lördag 1 oktober 2011

35 dgr kvar: Lätt panik

Katastrof. K-A-T-A-S-T-R-O-F.
Exakt så bra gick Hindertimmen. Benen funkade inte. Hjärtat funkade inte. Magen funkade inte.
Vet inte på vilken plats jag kom eller hur lång tid det tog. Skiter i det. Joggade andra halvan och spydde fyra gånger under vägen. Känslan var dålig. Riktigt dålig.

Jag har inte så mycket att skylla på heller. Mest att jag inte tränat. Dags att skärpa till mig. Måste helt enkelt springa mer om jag ska kunna köra NY maran på ett bra sätt. Idag var det dessutom en lirare som sa att den är långsammare än Stockholm. Nån annan som har erfarenhet från båda?

Något litet positivt: Jag är fått ned vikten till ca 82 kg.

Fick ett par rullskidor idag, Swenor Fiberglass, vilket definitivt är det bästa par jag någonsin haft. Gjorde en deal med Anders "Mora" Eriksson så vi bytte mot att jag ska hjälpa honom lite med träning, tester och upplägg.
Så imorgon ska jag åka rullskidor istället för att springa. Smart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar