torsdag 15 juli 2010

Sugen på att träna

Så där ja.
Nu är jag sugen på att träna igen.
Det tog nån månad eller så...

Har inte helt legat på sofflocket utan faktiskt skrapat ihop ett par mil på inlinesen varje dag den här veckan (utom mån). Igår höll jag på att köra över en hel barnfamilj i en snäv kurva i Tanto.

Kajak och inlines (och lite lite styrka) i kombination med noll löpning har gjort att vikten klättrat upp till drygt 84 kg igen. Efter maran var den nere under 82 kg.
Efter maran förresten. Hade fått ett brev till föräldrahemmet. Det innehöll en medalj! Jag hade tydligen kommit 3:a på marathon i Upplands distriktsmästerskap. Grattis till mig och tragiskt för Uppland.

Jag har dessutom beställt delar till mina cyklar och researchar nya inlines. Bont eller Powerslide är frågan.
Just nu har jag tre cyklar som inte fungerar och ett par inlines som är på gränsen. Om man träffar dom en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar