lördag 10 juli 2010

Löpning regerar

Ännu en anledning till löpningens förträfflighet!


Fem kommentarer du inte kommer att få höra från en löpare:

1) "Nja, sulan var felvallad idag så jag hade ingen chans."

2) "Jag körde i regn igår så nu är skosnörena helt förstörda."

3) "Asså, ovandelen och underdelen är från olika märken och de funkar inte perfekt ihop så nu kan jag bara köra på hälften av hastigheterna."

4) "Jag är i grym form men jag gjorde en grov miss på kontrollen på bortre långsidan."

5) "Jag tycker vi har fått träna alldeles för lite med den här mästerskapsmållinjen."

1 kommentar:

  1. HA HA!! - Bast nagonsin!!
    Tvarr suger jag pa att springa och ar ganska hyfsad pa att aka skidor sa jag far nog anda halla mig till sporten dar 10 - 15% blir bortvallade varje tavling.

    SvaraRadera