onsdag 7 juli 2010

Inlines hos Kungen

Dags för första långturen på skenor sedan marathon-SM i vintras. Egentligen skulle jag bara hämta upp min nya fina Speedskaterströja men då blev jag även inbjuden att åka en vända med start på Kungens parkeringsplats vid Drottningholm.

Fotograf Ulf Haase

Här ser jag ju fortfarande glad och nöjd ut, men satan vad trött jag blev! Totalt körde vi 70 km (+ 4 km uppvärmning från T-banan till startplatsen) och den första tredjedelen gick ok, men sen kände jag typ konstant en hand i ryggen.

Fotograf Ulf Haase

Enda anledningen till att jag ligger en bit framför på bilden är att de andra körde ryckintervaller, men jag pallade inte det utan gled på i ett jämnt långsamt tempo...

Efter kajaktur och inlinesrunda (drygt 3 tim) är min rygg mycket tveksam till mig som vårdnadshavare, och har redan anlitat högt ansedda advokater för att få mig omyndigförklarad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar